Select Windows

Select Windows timmert landelijk aan de weg

In navolging van de samenwerking met vtwonen in tv-programma’s als ‘Verbouwen of Verhuizen’ en ‘Weer verliefd op je Tuin’ is Select Windows nu ook begonnen met een radio campagne op grote landelijke zenders. De ambitie is duidelijk; heel Nederland  mag weten dat je voor woonadvies op maat én A-kwaliteitsproducten voor de eigen woning bij hen moet zijn!

Nieuwe huisstijl

“Select Windows profileert zichzelf met deze campagnes als een landelijk merk. Wij adviseren Nederlandse woonconsumenten op maat en vervullen woonwensen door middel van kwalitatieve woning verbeteringen. Het werd daarom ook tijd om onszelf aan heel Nederland voor te stellen. En zo geschiedde…sinds dit voorjaar hebben we een nieuwe frisse huisstijl én een nieuwe sfeervolle website passend bij onze landelijke campagnes”, vertelt Amanda Knol, directeur Select Windows trots.

Hoe woon jij?

Het aanbod van Select Windows bevat producten die de eigen woning verbeteren. Kozijnen, ramen, deuren en schuifpuien. Maar ook dakkapellen, veranda’s en garagedeuren behoren tot het assortiment. “We merken aan de gesprekken met onze klanten in showrooms dat hun drijfveer vaak neerkomt op beter wonen; van je huis een fijn thuis maken. En omdat ieder mens anders is, is elke woonwens ook anders. Door goed te luisteren, de situatie ter plekke te bekijken en samen met de klant de opties te bespreken, komen we elke keer tot een passend woonadvies op maat,” vervolgt Amanda. “Door onze klanten de vraag te stellen ‘Hoe woon jij?’ kom je vaak snel tot de kern. Dit hebben we in 4 verschillende radiospotjes geprobeerd te vangen en gezien de reacties die we krijgen, is dat heel goed gelukt!”

Radio campagne

Select Windows zet in het voor- én najaar radio in. Met vier verschillende spots waarin klanten aan het woord komen, wordt de propositie van het bedrijf uiteengezet. De spots worden uitgezonden op landelijke zenders als Radio 1 en 2, Radio 538 en SkyRadio, maar ook op digital radio. Daarnaast zullen de spots ook op regionale zenders ingezet worden met vermelding van de lokale Select Windows partners.

De campagne wordt online visueel ondersteund met een actiepagina. Op hoewoonjij.nl wordt woonconsumenten een woontest geboden. Maar er is ook inspiratie te vinden; filmpjes met Select Windows klanten die hun woonwens al hebben vervuld en nu ‘beter wonen’, referenties en motivaties van diverse klanten in diverse klantverhalen.

Samenwerking met VTwonen

Sinds 2016 wordt er door Select Windows samengewerkt met vtwonen; het grootste platform in Nederland voor de woonconsument. Met de stylisten van zowel het blad als de tv-programma’s wordt samengewerkt om metamorfoses met grote impact te creëren. Ook hier is het doel om de bewoners van een advies op maat te voorzien en in te spelen op hun individuele wensen, maar zeker ook om Nederland te laten zien wat bv een nieuwe pui doet met een eigen woning, het wooncomfort en de uitstraling van het huis.

“Wij weten uit ervaring het effect van bijvoorbeeld openslaande deuren en een grote glaspartij in een achtergevel, maar zijn blij dat we dat ook aan tv-kijkend Nederland kunnen laten zien in de programma’s van vtwonen,” sluit Amanda af.

Landelijk netwerk van showrooms

Doordat er nu zo hard aan de landelijke weg getimmerd wordt, creëert Select Windows een grote vraag naar woonadvies en onderhoudsarme oplossingen in en om de woning. Ook in de gebieden waar we nog niet vertegenwoordigd zijn met een showroom. Select Windows is daarom op zoek naar sterke ondernemers in de woonbranche die zich willen aansluiten bij de soft-franchise formule.

Email pagina
Deel pagina
Verstuur via WhatsApp